vrijdag 15 januari 2016

Zorg-aan-huis Bewaarkrant digitaal

Op 29 december heeft D66 Winterswijk de Zorg-aan-huis Bewaarkrant uitgebracht en huis aan huis verspreid via de Winterswijkse Weekkrant. In deze krant staan interviews met sleutelfiguren uit de Winterswijkse zorg, zoals met Christine Sloetjes, zorgmanager Oost van Menzis, Marcel Duvigneau, Raad van Bestuur van Marga Klompé en Anton Reuvekamp van de Ouderenbond. Ook zijn geriater Carolien Boomkamp, Marja Roerdinkveldboom van VIT Mantelzorg en Noortje Schuddebeurs van de Gemeente Winterswijk aan het woord.

Het doel van deze krant is inzicht te geven hoe het staat met de zorg in de gemeente Winterswijk na de decentralisatie. Wat gaat er goed en wat kan er beter? Heeft de transitie de gewenste kostenbesparing, maatwerk en eigen regie opgeleverd? Wat heeft de burger te kiezen? De bewaarkrant is aan te vragen bij d66winterswijk@gmail.com. En ook digitaal te lezen special Winterswijkse Weekkrant, p. 15 e.v..