Mark van Dam

Steunfractie

49 jaar

Epe

In Winterswijk kan het beter. Een sobere overheid die niet meer regelt als nodig is. Die durft nog meer in eigen regels en daarmee in eigen vlees te snijden. Een gemeente door soberheid uitstraalt dat er goed met het geld van de gemeenschap wordt omgegaan. Een gemeente die zorgt voor de burgers die dat nodig hebben, die de natuur en het landschap beschermd en die het noaberschap eert, bijvoorbeeld door de vele verenigingen de steun te geven die ze verdienen. De gemeente dat zijn we allemaal. Ik zou ervoor willen zorgen dat dit niet alleen een kreet is, maar ook door iedereen in Winterswijk zo ervaren wordt.

Recreatieondernemer. Getrouwd, vader van 2 kinderen. Woont in Winterswijk-Henxel. D66 durft verantwoordelijkheid te nemen op momenten dat het erop aankomt, maar durft ook verantwoordelijkheid over te dragen, daar waar het kan. Dat is waar D66 voor staat en dat is waarom ik actief ben binnen de partij. Bovendien is het een partij dat los staat van dogma’s. Gewoon voor elke situatie de beste oplossing bedenken, pragmatisch doorpakken. Dat is wat ons verder brengt in Nederland.