Normen ten Holder

Steunfractie

48 jaar

Winterswijk

Waarvoor ik mij wil inzetten in Winterswijk? Eerlijk is eerlijk, er is de afgelopen jaren veel gerealiseerd in Winterswijk. Dit heeft er echter wel voor gezorgd dat de financiële situatie van de gemeente in disbalans is gebracht. Deze disbalans moet worden hersteld om van Winterswijk, ook qua financiën, weer een gezonde gemeente te maken. Dat daarvoor keuzes moeten worden gemaakt is onvermijdelijk. Het is echter de kunst om die keuzes te maken waarvan de burger zo weinig mogelijk merkt. Dit is zeker niet eenvoudig, maar ook niet onmogelijk.

Financial Controller bij het automatiseringscentrum van de Belastingdienst. Samenwonend en vader van één zoon. Hobby´s: lezen, wandelen en genieten met vrienden. Woont sinds 2002 weer in Winterswijk

D66 gaat uit van de kracht van het individu, maar laat het individu niet aan zijn of haar lot over. D66 wil de randvoorwaarden creëren waarbinnen men het beste uit zichzelf kan halen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan voorop, maar daarbij altijd rekening houdend met de wensen en belangen van anderen. D66 zoekt naar de beste oplossing, die alleen kan worden gevonden met een open en constructieve houding.

Winterswijk heeft veel te bieden voor de huidige, maar ook voor de toekomstige inwoners. Deze kracht moeten we uitdragen zodat we ook in beeld komen bij diegenen waarvoor Winterswijk nog een grote onbekende is. Dit geldt niet alleen voor mensen die eens in eigen land op vakantie willen, maar ook voor diegenen die willen wonen en werken in een groene en rustige omgeving, zonder dat men daarvoor concessies hoeft te doen qua faciliteiten en voorzieningen